Archive for October, 2010

Jyrki Kasvin vaalipelin ideointi-ilta ke 13.10. takkakabinetissa

Tuesday, October 5th, 2010

Kansanedusja Jyrki Kasvi kutsuu aaltolaiset mukaan toteuttamaan hänen vaalikampanjaansa kuuluvaa tietokonepeliä. Ensimmäinen ideointi-ilta järjestetään keskiviikkona 13.10.2010 klo 18:00 Jämeräntaival 3A:n takkakabinetissa. Toivotamme tervetulleiksi kaikki vihreästä aatteesta, Kasvin kampanjasta ja/tai pelinkehityksestä kiinnostuneet. Mitään aiempaa kokemusta pelien tekemisestä ei tarvita eikä tilaisuudessa käyminen sido projektiin pidemmäksi aikaa – paikalle voi tulla myös vain heittelemään ideoita. (Toisaalta jos peliala kiinnostaa, uskon että tällainen projekti näyttää ihan kivalta CV:ssä…)

Myös Jyrki itse tulee paikalle pohjustamaan projektia ja evästämään ideointia.

Uusien ilta ma 11.10.2010 klo 18:00 kattosaunalla

Tuesday, October 5th, 2010

Aaltovihreiden tämänsyksyinen uusien ilta järjestetään maanantaina 11.10.2010 klo 18:00 Jämeräntaival 3:n kattosaunalla. Luvassa on rattoisaa seurustelua tai kiivasta debaattia kunkin omien mieltymysten mukaisesti. Toivotamme erityisesti uudet jäsenet tai toiminnasta kiinnostuneet tervetulleiksi tapahtumaan. Hengenravinnon lisäksi tarjolla on pientä naposteltavaa.